Якщо господар ресторану витратився на уніформу персоналу, значить в цьому місці: поважають відвідувачів, віддають належне культурі обслуговування.
Фартухи у офіціантів - ця мінімальна висота планки, нижче якої опускатися не можна. На них можна замовити напис з найменуванням закладу. Кишені слід прикрасити логотипом машиною вишивки - тоді фірмовий одяг співробітників стає рекламним носієм.
Уніформа зобов'язана гідно виглядати. В тому числі, не повинна виглядати поношеного, а в ресторанах вона швидко брудниться, в результаті чого часто стирається. Щоб не замовляти кожен раз нові комплекти, цей одяг повинен шитися з спеціально призначених для неї матеріалів.
Одяг персоналу повинна бути підігнана під кожного співробітника ресторану індивідуально. Це обов'язкова умова. Ні про яке відчутті солідності не може бути й мови, якщо сорочка офіціанта не сходиться йому в груди.
Індивідуальний пошив плюс якість використовуваних матеріалів можуть спричинити за собою збільшення вартості. Але це питання вирішується - він знаходиться в компетенції професіоналів, у яких буде розміщено замовлення на виготовлення.
Уніформа співробітників повинна відповідати інтер'єру і тематики ресторану - це підвищує настрій відвідувачів.
Найбільш просто таке завдання вирішується в наступних закладах: національної кухні, тематичних - професійної або географічної орієнтації, спеціалізуються на певних видах меню - наприклад, суші або набирає обертів напрямку здорової їжі.
Бувають випадки, коли індивідуальний підхід утруднений. Тоді, як найпростіший вихід з такої ситуації, можна піти шляхом відповідності одягу співробітників колірного рішення залу або зовнішнім виглядом столового текстилю. Загалом, індивідуальне рішення може бути знайдено завжди.
І тоді у клієнта створюється враження, що в цьому ресторані думають про дрібниці - значить, слід очікувати гарна якість кухні. Не слід забувати про те, що офіціант повинен бути помітний клієнтам. Це важливий критерій зручності відвідувачів, і правильно підібрана уніформа співробітників вирішує цю задачу.
Крім офіціантів, створення позитивного іміджу ресторану повинен сприяти зовнішній вигляд адміністратора, гардеробниці, охоронців. Навіть шеф-кухарю слід бути готовим вийти в зал, щоб представити блюдо або відповісти на питання про особливості його приготування. І всі вони повинні бути одягнені у фірмову уніформу.